Οι προδιαγραφές των πετρελαϊκών καυσίμων για χρήση σε κινητήρες ντήζελ πλοίων περιλαμβάνονται στο Διεθνές Πρότυπο EN ISO 8217. Στην έκδοση του 2012, καθόριζε ότι τα καύσιμα ναυτιλίας έπρεπε να είναι απαλλαγμένα από βιοκαύσιμα επιτρέποντας επίπεδα «de minimis» δηλ. περίπου 0,10% κατ’όγκο (v/v) FAME (μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων - Fatty Acid Methyl Esters).
Ένα από τα πλέον απαιτητικά ενεργειακά συστήματα σε ένα πλοίο είναι η αντλία ψύξης θαλάσσιου νερού (Sea-Water cooling pump – SW). Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, οι αντλίες SW θα πρέπει να καλύπτουν το μέγιστο θερμικό φορτίο του συστήματος ψύξης υπό ακραίες (τροπικές) περιβαλλοντικές συνθήκες.
Το φαινόμενο PID (Potential Induced Degradation) συναντάται συχνά μεταξύ των φωτοβολταϊκών πάνελ που λειτουργούν με φωτοβολταϊκά κύτταρα (solar cells). Μπορεί να εμφανιστεί μόλις λίγα χρόνια μετά την εγκατάσταση ενός φωτοβολταϊκού σταθμού ενώ η ιδιαιτερότητά του έγκειται στο γεγονός ότι μπορεί να ξεκινήσει από ένα μόνο φωτοβολταϊκό πάνελ και σταδιακά να επεκταθεί σε περισσότερα, ακόμη και σε όλα τα πάνελ, αν δεν αντιμετωπιστεί εγκαίρως.
Get the latest news in your inbox, never miss a beat with our e-newsletter. The best thing is it's free to join! Sign up for free today!